advertisemant

Saturday, July 30, 2011

Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel


1. Catherine Zeta-Jones
 
catherine zeta jones%2Bsexy%2Bpose Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Catherine Zeta-Jones dikabarkan menggunakan wuang hasil menari bogelnya untuk operasi plastik. Ia kemudian berhenti menjadi penari bogel dan fokus dalam bidang lakonan. Kami rasa ia sangat ingin memperbaiki hidungnya sehingga menggunakan wang tersebut untuk operasi plastik.

2. Eve
 
eve Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Eve tidak malu menceritakan masa lalunya dan mengatakan bahwa menjadi penari bogel membuatnya jadi kuat, “Saya berusia 18 tahun dan kehilangan arah, serta memiliki masalah pribadi. Saya menari bogel  selama sekitar 1 bulan, dan saya senang saya melakukan hal tersebut. Menjadi penari striptis membuat saya menemukan ‘Eve’ dan menjadi seseorang yang serius.”

3. Courtney Love
 
courtney%2Blove%2Blooks%2Bgreat Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Sebelum menjadi penyanyi rock, Courtney Love merupakan salah satu penarii bogel antarabangsa , dahulu ia sering menari di Jepun, Taiwan dan Alaska.

4. Brad Pitt
 
Brad1 Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Brad Pitt dikabarkan pernah menari bogel saat duduk di bangku kuliah dan bergabung dengan kelompok penari yang menamakan dirinya “Dancing Bares”.

5. Lady Gaga
 
The best top desktop lady gaga wallpapers 43 Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Melihat seorang Lady Gaga, kami menduga ia melakukan aksinya dengan gila . Ia pun menceritakan masa lalunya dan mengatakan, “Aksi saya cukup berani. Saya menggunakan pakaian kulit berwarna hitam dan menari diiringi lagi Black Sabbath, Guns N’ Roses dan Faith No More. Sangat rock ‘n’ roll.”

6. Javier Bardem
 
javier bardem Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Javier Bardem hanya melakukan hal ini sekali. Ia bercerita, “Saya menari di sebuah club suatu malam. Mereka meminta seorang lelaki untuk melakukan tarian bogel, dan saya melakukan hal itu… Hanya berlangsung selama 10 minit. Saya sedang membutuhkan uang. Ibu saya berada di antara mereka yang hadir di club tersebut. Dan ia bangga.”
7. Dita Von Teese
 
Wonderbra Party Edition By Dita Von Teese SPARKLE TEESE 5 Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Dita Von Teese dapat menjadikan tarian bogel menjadi sesuatu yang berkelas setelah mendalami bidang ini sejak berusia 18 tahun.

8. Carmen Electra
 
Fullwalls.blogspot.com Carmen Electra%28154%29 Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Apakah Anda seorang penari striptis profesional? Lihat saja dulu aksi Carmen Electra!


9. Channing Tatum
 
channing tatum 10 jpg Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Channing Tatum memiliki nama panggung ketika mejadi seorang penari bogel, nama panggungnya adalah Chan Crawford. Ia menjadi seorang penari striptis di sebuah klub di Florida sebelum akhirnya menginjak Hollywood.

10. Anna Nicole Smith
 
Anna%2BNicole%2BSmith%2Bpress%2Bsuck%2Bboobs%2Band%2Bcleavages%2Bbreast Artis Antarabangsa Yang Pernah Menjadi Penari Bogel
Anna Nicole Smith yang saat itu baru berusia 17 tahun menjadi seorang penari bogel untuk menghidupi anaknya. Tahu apa yang membuat hidupnya berubah kemudian? Memenangkan audisi ‘Playboy’.

No comments:

Post a Comment