advertisemant

Tuesday, July 19, 2011

KUTIP MACAM2: Tiket Chelsea Yang Fail!!!!

serius game sarkas Malaysia lawan 2 kelab EPL hari tu dah menimbulkan banyak isu antaranya dimanakah semngat patriotik peminat bola sepak dan player negara kene boo dengan fan. aku malas nak jawab sangat isu2 ni sebab takde sape2 nak dengar pon. pegi tengok bola pakai jersi kelab epl, tapi dalam hati tetap sokong Malaysia. enough said. walaupon aku minat arsenal tapi aku tak kisah pon sape2 nak pegi stadium pakai jersi kelab. sebab mereka bayar duit tiket. bab boo player ade aku cerita dekat blog lagi satu.

btw aku bukan nak cerita pasal kejadian lepas tapi nak cerita kebebalan yang berlaku. tak tau la ori ke tak gamba ni tapi ianya memang super Failllll. memang lol betol aku tengok tiket ni. nampak sangat pembuat tiket ni main google je lepas tu sebat je gamba.



kepada anti2 FAM marilah kita menggelakkan mereka sekuat2nya. jarang2 sekali perkara bebal ini terjadi kepada FAM sebab mereka ni pandai nak cari duit, taknak jatuh market. sampai mistake macam ni pon tak perasan. ROFLMAO

ps: kepada fan2 chelsea yang sudah beli tiket, sile berikan pengesahan kepada aku supaya FAM tak saman blog pengutip aku ini.

No comments:

Post a Comment