advertisemant

Sunday, July 17, 2011

KUTIP MACAM2 : Jangan Terlepas Tonton Ramalan Kaji Cuaca kecuali Anda Dari Finland

sepanjang aku hidup aku tengok berita tv3 iaitu bullshit utama. selalu sangat tengok berita yang bias. tapi aku tak kisah la selagi hidup aku tak terganggu dengan bierita2 karut atau tak masuk akal mereka ni. ape yang aku nak cakap ialah bila sampai part ramalan kaji cuaca terus aku tak tengok tukar chanel sekejap. ape nak tengok nye takde hot babe pon dekat situ. asik gamba petir,awan nano dan matahri. kalau advance skit ade gamba tin cat nippon pain. lol.

kalau dekat luar negara sudah tentu ade hot babe yang akan membacakan laporan2 kaji cuaca. sudah tenttu lelaki gemok macam aku akan tengok. tapi kalau anda di finland baik alih channel sebelum anda semua puke green. saksikan!






Dan Finland...



ps: puke green already? lol

No comments:

Post a Comment