advertisemant

Wednesday, October 5, 2011

Exception : Cerita Terbaru Hollywood

this joke made me lough so hard.
aku suka joke yang orang capture gambar dari filem lepas tu masuk dialog sendiri berdasarkn mimik muka pelakon tersebut. sometimes that joke buat aku gelak sorang2 macam orang gila. mungkin tak ramai orang dapat faham pasal lawak tu. kena fikir sikit kot. selalu aku jumpa lawak jenis ni dalam tumbler. aku stalk tumbler yang suka upload gambar2 macam ni.

btw korang mesti layan cerita inception kan?cerita mimpi dalam mimpi tu. leonardo di caprio berlakon. memang epic cerita tu. 3 kali aku layan baru faham. yang tak faham tu ending dia. adakah caprio masih ada dalam mimpi atau tak?konfius sampai sekarang. 

ni aku nak share antara capture gambar dari movie tu dan di masukkan dialog. layan


yang ni lawak orang putih. kalau berminat yang melayu punye korang usha dekat busuk.org. ni orang melayu yang buat.

pada sapa2 yang rasa tak lawak. lantaklah. 

No comments:

Post a Comment