advertisemant

Tuesday, October 4, 2011

Hati2 Semasa Berdating #2 (9 Gambar)

Buat lelaki semua sila Berjaga2 semasa keluar date
dulu aku pernah buat entry macam ni dekat SINI aku tak tahu macam mana nak start entry nih, terlalu banyak cara untuk aku cerita hal macam ni. ok aku cerita pasal bercinta internet. macam najwa latif cakap cinta muka buku. dalam facebook muke memang cantik. bila ajak date pun memang tak menyesalah kan sebab cantik. tapi realiti nya jauh panggang dari api.

maksud aku memang nampak cantik awek ni. tapi lepas upgrade muka dia. bukan lah buat pembedahan tapi lepas make up tebal2. cube usha gambar2 nih baru korang tahu.











cantik kan???tapi cantik lepas maku up lah. kalau cantik original takpe jugak. kang lepas kawin bangun tidur nanti jangan pulak terkejut bini muka lain macam. orang tua2 cakap muka sebenar adalah muka orang yang baru lepas bangun tidur. betul tak?? ni gambar sebelum dan selepas. jauh gila beza muka


nasib baik awek aku bukan jenis kaki make up. i love u so much. save duit <3

No comments:

Post a Comment