advertisemant

Saturday, October 1, 2011

Seni Kreatif Dari Kertas dan Pencil (6 Gambar)

ini sungguh kreatif!!
hari yang paling tak produktif untuk aku buat assignment bila aku bangun dah pukul 12. pergi janda makan balik dah pukul 1. baru nak bukak buku memang malas. so aku update blog je lah :D

rasa nya dah lama aku jumpa karya seni dari kertas dan pencil nih cuma tak up kan dalam blog nih. macam mana  lah boleh timbul idea nih aku pun tak tahu tapi ianya tersangat lah awesome. aku suka orang seni nih. mereka berfikiran yang sangat luas tak tertumpu pada satu bidang. tapi bukan seni yang lukis2 gambar orang tu. terlalu average seni tu.

korang enjoy koleksi gambar di bawah ni. sungguh cool.










aku paling suka gambar budak naik basikal tuh. rasa macam real gila.

salute pada pencipta karya ni. sorry kalau aku pernah post pasal nih. tak ingat

No comments:

Post a Comment