advertisemant

Thursday, August 25, 2011

Kisah Benar Tantang Mangkuk Tandas #2

entry tak muntah sangat la kan. tapi geli
2 hari lepas rumah aku takde air. sebab nye ade paip pecah kene langgar. almost satu hari takde air. nak mandi, berry, basuh baju jadi susah. yang senang nya minum air. tapi kene sorok2 la kan sebab kantoi nanti naik van jenazah lah jawabnya. 

berbalik pada cerita tadi. masa takde air tu perut aku sakit memulas. nak tak nak berry la jugak. lepas selesai hajat aku flush la kan. lepas flush air tak boleh refill. terpaksa jirus banyak kali lepas tu. najess tu pon hilang. lega lah kan. sebab selalu kalau dekat rumah sewa aku, najes ni hilang seketika. kejap lagi die naik balik. siot betol. kira nye invisible untuk beberapa minit. lepas tu muncul balik. macam dalam gambar ni kronologi kisah najis ni.


kalau aku sebagai precaution akan lepak dalam toilet 2 minit untuk pastikan takde bahan bukti tertinggal. maklum la kesian dekat kawan lain yang nak gunakan toilet. dah la toilet tak bersih, lepas tu ade pulak souvenir kawan2 tinggalkan. kan ke kesian kawan tu nak guna. 

standby air banyak2 kalau nak berry time air takde  ye

No comments:

Post a Comment