advertisemant

Wednesday, August 17, 2011

Game Terbaru Dari Counter Strike: Global Offensive

im so in love with this game <3


back when aku sekolah menengah dulu. duduk asrama selalu fly untuk pergi main game cs dekat cc. kalau dekat gemencheh hanye satu cc je yang glamer. asyik penuh. style nak main beli pin no. ala2 kredit. boleh main bile2 masa. beli sejam lepas tu main 10 minit. rase nak berak log out. berak 10 minit. lepas tu log in balik. stil ade 50 minit masa untuk main game. jimat kan??

mase tu aku main CS 1.6. itu pon dah impress habis. ye la sakai tak pernah main game komputer. game tembak2 sebelum ni aku main adelah house of the dead. itu tak best sangat sebab control shoot je. game die automatic jalan sendiri. dapat main cs rase macam tentera betol, tak pon komunis betol. hahaha *evil laugh

sekarang ni aku nak kongsi game terbaru cs. lame jugak mereka tak create game. last dulu CS: Source tahun 2004. lame betol nak tunggu yang baru. sekaran CS fan dah boleh senyum balik sebab mereka keluarkan ga,e baru. Global Offensive. jom enjoy trailer game ni.


melihat pada grafik yang sangat power ni aku yakin laptop aku takkan support. kene la mian dekat cc je nanti :(. btw tak sabar nak tunggu. tak tahu tarikh launch game ni bile. sape2 ade info sile kongsikan :).

after cs, aku try main dota tapi tak masuk sangat sebab tak power main. lol

No comments:

Post a Comment