advertisemant

Tuesday, August 9, 2011

Beza Aktiviti Lelaki Dan Perempuan Di Tandas

this is damn true!!!
aku kalau pergi dating memang best la kan sebab maksudnya aku bukan gay dan bukan forever alone(for a while lol). mule2 pegi tengok wayang, lepas tu makan kfc or McD, window shopping, dan jalan2 lagi. dan scene paling tak best time date ialah scene pegi tandas. mesti amik masa yang lama. aku sempat main angry birds dekat phone lagi sebab lama. but normal la kan perempuan lepak tandas lama2. betulkan tudung, amik gamba possing mulut itik dan sebagainya. layan gambar fakta yang menarik ini :)


kalau awek melayu, dah tentu ade scene betul kan tudung. 5 minit jugak tu nak betulkan.

ps: time tunggu tu aku usha sekali awek2 lain keluar toilet :D

2 comments:

  1. Tu pasal penat kalau nak tunggu orang perempuan bersiap

    Menarik di SuaraSendiri
    Pelancaran blogshop SS

    Nak beli jersi EPL baru 2011/2012, blogshop SS
    moisoutlet.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hehe penat giler.

    jap ko promot blog kat sini tapi aku tak ramai readers la. meh promot blog aku skali roy

    ReplyDelete