advertisemant

Monday, August 8, 2011

London Riots (12 Gambar + Video)

the real bersih 2.0 i guess??
semalam heboh tentang riot yang berlaku di london, specific lagi Birmingham. kejadian riots bermula apabila seorang lelaki berumur 29 tahun, Mark Duggan telah mati di tembak semasa kejadian tembak menembak berlaku diantara beliau dengan polis. sumber lain mengatakan mark di tembak walapun mark tiada senjata . sehubungan dengan itu rakyat london memberontak emo menuntut keadilan. polis mengakui menyesal atas kematian lelaki tersebut. 

aku pon usha la twitter pasal #birminghamriots dan menjumpai banyak gambar2 yang eksklusif live dari london. giler betol bukan main panas lagi kejadian nih sampai worldwide tahu berita ni. motif asal nak tunjuk perasaan tapi ade bastard yang start mencuri harta benda awam, bakar rumah dan pecah masuk kedai dan rembat ape yang beharga. mari saksikan gambar2 dari london.

harta benda di bakar




the police







kedai2 kene pecah



adidas store



McD


kedai bookie pon kene pecah

lastly aku jumpe video scum mencuri barang kepunyaan budak lelaki yang cedera. bangang betol. lari matlamat rusuhan. sebijik macam bersih 2.0 hari tu. plan nak minta sistem undian yang bersih last2 degar orang jerit reformasi sahaja. ape bende entah. layan video ni dulu.



bangang betol depa ni. gamba semua aku amik kat twitter. sile claim kalau ade gambar anda.

No comments:

Post a Comment