advertisemant

Thursday, August 25, 2011

Stop Motion Street Fighters (video)

street fighters for the win!!!!
aku memang penggila games. masa aku sekolah rendah aku start main game tape. game paling famous mase tu adelah super contra dengan street fighters. kalau contra tu standard nyawaa 3 tapi ade cheat boleh buat nyawa jadi 30. orang power2 sahaja yang tahu. tapi susah gile nak jadi nyawa 30.

berbalik pada street fighters. masa kecik2 dulu aku main lawan abang aku, aku pakai chun lee abang aku pakai macam2. tapi abang aku tetap kalah sebab chun lee ni bile die sepak biase kaki die berapi. belum buat skill lagi. bile kaki berapi, rage attack die bertambah. so abang aku tension asyik kalah je die terus banned aku jangan pakai chun lee. kalau nak lawan die kene pakai player lain. good old days.

sekarang ni game streets fighters dah makin mengarut. ade yang editon lawan dengan xmen lah ape lah. nak main pon menyampah. dekat bawah ni ade video stop motion street fighters between ryu dengan ken. epic aku rase sebab stop motion ni nak buat adelah sangat leceh. so kene bagi credit mereka yang buat ni. ok enjoy the video geng.



kemarok main game sampai mak aku humban game tape ni ke luar. hancur terbarai.

No comments:

Post a Comment