advertisemant

Saturday, August 13, 2011

Wanita dan alat make up

Logik seorang wanita

Several days ago aku ade sembang dengan kawan perempuan budak sekolah aku dulu pasal alat make up. Actually aku menyampuk dieorang bersembang dekat twitter. Tengok time line penuh je cerita alat solek so aku pon terus menyampuk. Tapi sekejap je sebab susah betol nak faham perempuan ni. Kene pulak time mereka sembang alat solek. Taubat nak menyampuk lagi.

Gile mahal bende nih, dulu pernah aku teman kawan perempuan aku pegi alat solek, bedak muka sahaja almost rm50. Kalau dah keje aku tak kesah, ini student lagi. Kopak la mak bapak nak tanggung. Nasib baik die kaya. Kalau jadi boyfriend die mau duit biasiswa belajar habis dekat alat make up sahaja. Makan meggi la sepanjang sem.

Btw aku ade jumpe gambar tentang alat make up dan logik perempuan. Bukan nak promote produk ke hape. Cume berkongsi idea, falsafah dan logik seorang perempuan. Saksikan.


Ps: nasib baik awek aku bukan kaki make up :D 

No comments:

Post a Comment