advertisemant

Tuesday, August 16, 2011

Koleksi Burger2 Yang Pelik (7 Gambar)

try cari dekat bazar2 berdekatan. mane tau ade jual
petang2 yang harmoni ni aku fikir2 la idea ape untuk di tulis. fikir punya fikir punya fikir punya fikir 100x baru la idea datang. dulu aku pernah nampak gambar burger yang pelik2. so aku google la gambar2 burger yang pelik2. ade la jumpe beberapa koping. so boleh la jadi entry. kisah burger.

tapi sebelum tu aku nak cerita sikit. burger yang paling femes dah tentu la McD punye kan? punye la batak aku ni(zaman jahil dulu) aku tak reti pon nak makan dekat mcd. selalu kalau pegi fast food dah tentu kfc. takde nak pegi tempat lain. first time aku makan mcd dengan 2 kawan perempuan and jaha. jaha ni pon tak reti nak beli mcd. so aku dengan die main tunjuk2 je. malu sial.

ceh merepek pulak sejarah aku ni. kembali ke cerita asal. saksikan burger2 pelik ini.

sneakers burger




cupcake burger

choc burger

rave burger tapi nampak macam david jones burger. lol

hummer burger

pumpkin burger

turtle burger

dalam banayak2 ni aku rase yang paling leceh nak buat dah tentu lah turtle nih. detail giler. tapi nampak macam kura2 betol pulak. poning2. aku rasa nak makan betol yang sneakers burger. nike tu.

terlanjur buat entry burger ni aku nak promot IJAN BURGERS. sumpah terbaik. harga lagi murah dari mcd.  
ikhlas ni aku promot, dieorang tak bayar ape2 pon :)

sumpah mase buat entry ni aku asyik telan air liur je. pelik2 pon aku makan jugak kalau ade.

No comments:

Post a Comment