advertisemant

Thursday, August 18, 2011

Seni Menarik Dari Kopi (8 Gambar)

ini memang art
dulu aku kerja dunkin donut RnR seremban arah selatan. kalau korang perasan kedai DD ade dekat petronas. part time worker during semester break. alasan kerja nak cari duit poket konon padahal nak beli laptop baru. kerja sebulan lebih. ok lepas habis kerja dapat beli laptop. dengan laptop ni boleh aku main blog. lol.

mase kerja tu macam2 la aku kene buat. mop lantai, sapu sampah, buat sandwich(shit, this is girl job) dan buat air. time boss takde aku jadi bos. semua air aku minom, semua donat aku makan. sandwich aku masak sampai jadi pizza. power betol. kerja DD ni lah salah satu aku jadi gemok. yup thats fact. semua staff DD chubby2. maklum la dapat makan free. kalau nak beli jangan harap la kan.

btw. kerja buat air kopi dekat DD sangat lah senang. tadah cawan, tekan nak perisa apa. tggu 15 saat siap. lepas tu jual harga 5 hengget secawan. aku buat kopi ni biase je. sekali aku usha internet kedai2 luar negara siap buat gamba lagi dari buih kopi. lagi power. sila layan gambar2 karya seni dari kopi ini.  

flying horse




kapal belayar

planet zuhal

pedobear pon ade

comel pulak king kong nih

piggy

kucen bak kate orang perak


yang ni paling winn!!. CHUCK NORRIS

ni mesti kes bosan takde kerja nak buat sebab customer takde. kalau aku rembat majalah dekat petronas lepas tu bace dekat port bilnd spot camera. kalau tak HQ nampak terus kene buang beb!!

power betol mereka ni

No comments:

Post a Comment