advertisemant

Wednesday, August 24, 2011

Model Bangunan Diperbuat Dari Daun Terup

hebat bangat!!!!
daun terup ni memang permainan aku dengan member2 time dekat2 nak final exam. maklum la study sampai tengah malam, time take 5 kiteorang start main card. bajet nak main seframe dua. last2 lame lagi masa main card dari study. lol. sebab aku tak merokok, card ni jugak jadi penenang minda bila dah jem sangat tak boleh masuk ape yang aku study.


okeh btw aku ade jumpe gambar mase online berkaitan deck card ni. dulu pernah dengar orang cakap dari card ni orang boleh buat arca, model bangunan. lepas tu aku jumpe gambar nih. so aku payung la gambar tu. untuk info siapa yang buat model bangunan dari daun ni aku tak tau la sebab jumpa gambar secara random. enjoyyy


gile power betol. rajin mamat nih. aku tengok orang nak susun domino pon leceh. ni kan pulak nak susun card. lepas tengok gambar ni aku ade jugak try2 tegak kan card, mane tau boleh buat arca muke aku. tapi hampeh, gile susah. nak tegakkan kan sekeping card pon tak boleh. kene ade skill aku rase nak tegakkan card nih. 

aku rase mamat dalam gambar ni kerja dia dari kecik sampai besar susun card je.

No comments:

Post a Comment