advertisemant

Sunday, October 9, 2011

Pemakaian Wanita Semasa Job Interview

nasihat aku kepada wanita yang ingin mencari kerja. amalkan ye :D
aku baru start sem sebulan, so dah takde lah budak atas aku. semua dah keluar habis belajar. akulah yang paling senior dekat u nih. terasa kacak. tapi yang tak best nye aku tengok mereka semua mengadu, mengomel dan membebel tak dapat kerja. ape lah mereka dapat kalau asyik buat status tak dapat kerja. bukan nye tiba2 ade boss mane2 company nak invite korang kerja kan.

aku bukan emo dengan mereka nih tapi aku macam tak faham plak kan. ape lah yang dieorang membebel je. pergi ler cari kerja. buat kawan2 yang dah dapat kerja bagus lah. boleh belanja makan nanti.

so buat perempuan2 yang belum dapat kerja ni ada tips untuk anda semua. sila cuba, kalau berjaya tak payah cakap terima kasih dekat aku, belanja makan pun dah cukup. layannn


ni khas untuk mereka yang sporting je ok. jangan amik serius pulak :). 

serius boss tempat kerja korang gatal. cari kerja tempat lain ye. 

No comments:

Post a Comment