advertisemant

Sunday, October 2, 2011

Kenapa Kite Perlu Berkawan Dengan Budak Nerd

tersangat lah betul fakta nih
aku dekat universiti ni bukan lah best student pun. pointer cukup2 makan. takdelah pernah sangkut duit ptptn aku. sape2 yang belajar dekat u tahulah ape kena mengena pointer dengan duit ptptn. berkadar terus kon hubungan duit dan pointer. lol.

btw dekat u dah semua tahu aku bukan best student. so susah lah part combine group. aku tak kisah sebenar nya dapat group macam mana. sebab tahu tak ramai nak jadi kan aku group member dieorang(bukan forever alone ok!). tapi kalau boleh aku nak aku buat2 kerja berat. angkat concrete ke, bancuh simen(fyi aku amik sivil eng, bukan mat indon kerja kontrak). bab kire2, tulis report memnag aku fail. sebab tu aku suka join group yang full of nerds. sile baca gambar nih


kalau nerds tu gadis comel dah kire bonus untuk aku. rezeki la tu :D

most of kawan2 aku pun guna taktik yang sama ;)

No comments:

Post a Comment