advertisemant

Saturday, August 6, 2011

Cara Bangun Sahur Yang Confirm Akan Bangun

aku memang insan yang susah nak bangun pagi. tapi sejak praktikal ni aku dah boleh bangun sebab ade nye alarm yang sumpah bising lagi menyakitkan telinga. jam loceng brand ayam gamba manchester united. aku cari arsenal punye takde. sedih. tapi yang penting aku boleh bangun. 

sekarang aku nak kongsi cara2 yang boleh sama2 kita praktikkan untuk bangun awal pagi. Seiko iaitu sebuah brand jam yang terkenal ade mengeluarkan iklan berkaitan cara2 nak bangun pagi. tapi in the hard ways. dalam iklan ini memberi maksud bahawa kita boleh bangun dengan cara yang mudah tetapi ada cara yang lagi senang tanpa membawa kesakitan kepada diri sendiri. check it out.


haaa memang sah kita bangun kan? tapi dapat sakit jugak la . lol. so moral dekat sini seiko nak korang beli jam keluaran mereka dah tak payah nak menyusahkan diri lagi bangun cara yang susah.

ps: yang bara paling horor aku rasa.

No comments:

Post a Comment