advertisemant

Friday, August 5, 2011

Manusia Bermuncung Itik

entry ni aku bukan nak cerita pelik, aneh, mistik mahupun misteri nusantara. sebenarnya aku nak cakap sikit pasal gelagat manusia yang bergelar wanita,gadis dan gegel nih. kebanyakan gambar2 yang mereka upload di internet mesti nya tengah possing bajet comel,cun dan menawan. tak salah pon kan. nak buat macam mane market kene jage. lol.

tapi yang tak best nya bile terpakse membuat mimik2 muke macam hape ntah. ade yang mate besar, mulut tenganga, possing mulut berbau(gaya tangan tutup mulut, ni yang paling sedap kalau kene kutuk lol) dan yang paling glamer adelah duckface. seboleh2 nye mereka nak muncung kan bibir. ape cun@comel sangat ke bili amik gambar macam tu?? aku rase hobi ni banyak minah saleh yang buat. maklum la mereka ni dah makan ape ntah sampai jadi pelik2. ade jugak kawan2 perempuan melayu aku yang suka upload gambar2 duckface tapi tak payah share la kan. karang orang kate aku stlaker pulak. aku tunjuk yang minah saleh punye sudah. watch out!!





kalau tengok balik sume comel2, cantik2 dan matop2. tapi sayang nak jugak payung muncung itik yang mencacatkan muka masing2. sini ade satu nasihat dari mat saleh kepada semua perempuan2 yang suke buat muka macam ni. renung2kan dan selamat beramal


jika anda faham, mendalam maksudnya tu :)

ps: harap nya semua gadis2 melayu yang comel tak buat muke macam  ni ye <3



No comments:

Post a Comment