advertisemant

Tuesday, September 6, 2011

Aksi Lembu Rodeo Yang Ganas 18SG (3 Gambar)

mari bermain dengan lembu ganas
kalau dah nama nya ganas mesti lah sakit kan. so mereka2 yang join permainan tradisi dari negara kelahiran aku spain nih(ahaks) semua nya profesional. ingat senang ke nak handle lembu ganas nih. silap harilan boleh mati. so macam yang kita semua tahu, walaupun dah power handle lembu gganas ni tetap jugak berlaku kemalangan semasa bermain. sama lah macam kita dah power bawak motor tapi ada hari malang kita kan accident jugak. aku patah tangan oo walaupun juara cilok kereta. my bad day i guess.

btw jom lah tengok gambar yang aku jumpa nih. original source memang tak tahu sebab aku jumpa ni dalam damnlol. so layan je la. tapi ingat gambar die memang extreme. pada sapa yang tak boleh tengok gamba ngeri sila jangan tengok. oh lagi satu sila ignore kata2 dalam gambar. itu memang kerja damlol.








nampak kan aku dah cakap kalau sampai hari malang, orang biase pun kene radak. sempanggg

kalau nak gambar2 lagi ngeri sila lawat kari ngeri. lagi ganas.

No comments:

Post a Comment