advertisemant

Monday, September 19, 2011

Siri Khidmat Negara: Kampen Undilah (Video)

undilah jangan duduk diam2
sedar tak sedar aku dah layak untuk mengundi. fuh tak sabar nak berkhidmat untuk negara. tunaikan tanggungjawab dan segala macam2 lagi ape sahaja yang orang cakap. semua yang membawa maksud mengundi. nak sembang pasal politik aku bukan nye reti pun. pada aku senang je. mana yang bawak negara maju itu yang aku sokong. tak kira lah dia hijau ke biru. yang penting aku tak hidup merempat.

dekat universiti pun ade undi mengundi nih. aku tahu lah sikit2 sebab last year kawan aku jadi MPP. so aku lah tulang belakang yang tolong bagi dia up. tapi bukan bahagian kertas kerja ke hapa. tapi bahagian tampal poster. muka tak heandsome nak tolong pergi mengampu orang atasan. so buat kerja2 macam tu pon boleh la.

dekat sini aku nak kongsi satu video yang awesome tentang pengundian nih. bukan dalam universiti tapi untuk negara Malaysia kita nih. muzik video arahan pete teo yang bagi kesedaran pada rakyat betapa penting nya mengundi. for mo detail sila lawat www.uundilah.com. banyak jugak artis yang involve dalam lagu nih.



tapi yang paling glamer sudah tentu namewee. rakyat yang banyak buat kontroversi. aku pon tak faham. layan video nih lepas tu kalau sape yang ade super power macam aku akan perasan banyak giler hidden massage dalam nih. fikiran kena terbuka dalam memilih. yang paling penting jangan lupa mendaftar jadi pengundi.

undi anda adalah rahsia :)

No comments:

Post a Comment