advertisemant

Wednesday, September 21, 2011

Edisi Khas: Semangat Bola Sepak Untuk Skuad Olimpik (Video)

football is serious business dude
setelah hampir 2 bulan rakyat malaysia yang gila bola tak disajikan international game sekarang hari ni kita akan menyaksikan perlawanan terbaik dari ladang iaitu malaysia vs japan. of course skuad olimpik. skuad senior bukan tak power tapi just unlucky. sedih bila mengenangkan kita tak layak pergi grouping world cup untuk zon asia. nak buat macam mana as i said earlier kita unlucky. oh god aku berair mate tengok time deekat BJ yang kita seri sahaja dekat home. sedih gilak tak dapat pergi grouping. matyo pun nangis ye kalau anda semua nak tahu. takpelah cerita tu dah lepas. sekarang target skuad senior adalah juara asia pulak. hope king gopal boleh tunai kan janji dia. amin

btw sempena game pukul 7 nih mari sama2 kita layan video yang telah di buat oleh seorang ultras. kalau sapa2 yang tak tahu aku ni dalam menyokong root pada ultras. banyak lagi kelab penyokong tapi style ultras menyokong adalah sangat unik dan lebih bersemangat. takdelah aku nak makan kuaci je kan. dan satu lagi video nih banyak cerita pasal skuad senior. takpe kan?kasi serap seemangat harimau malaya. malam ni nak lawan samurai kot. enjoice babe



not bad rite. kalau korang cakap sakit mata tengok sori lah. suka2 punye work biasa lah. aku rasa power nih sebab aku tak reti buat lansung. lol

sama2 kita mendoakan kejayann skuad olimpik kita. aminnnnn

No comments:

Post a Comment