advertisemant

Thursday, September 29, 2011

Asal Usul Game Angry Birds (4 Gambar)

 angry birds origin finally reveals :D
adakah anda semua penggemar angry birds macam aku??aku memang tahi main angry birds nih. sampai dalam kelas yang bosan mesti aku main game. lecturer membebel dekat depan aku dekat belakang main game. serius tahap moksha dah power aku nih main angry birds :).

btw aku ade jumpa gambar yang menreveals kan bahawa macam mana watak angry birds wujud. pada yang lahir era 80 an dan awal 90 an di mana mereka sempat melayan cerita sesame street mesti meraka akan cam watak2 di bawah. hasil gabungan karakter sesame street ni muncul lah watak2 angry birds. sila layan gambar2 di bawah.







orite yang ni semua adalah palsu. aku tak tahu pun macam mane boleh muncul nye game nih. tapi teori gambar2 nih ade logik nye. lol :D

bile lah angry birds seasons nak update nih?aku dah habis main mooncake punye :(

No comments:

Post a Comment