advertisemant

Saturday, September 3, 2011

Kad Raya Dari Arsenal Buat Semua

selamat hari raya
kepada semua gunners2 sekalian, arsene wenger mengucapkan kan: 

"selamat hari raya. maaf lah kalah teruk hari tu, tapi saya dah shopping beli player banyak2, nanti kite tapau mu bile main dekat home ye. peaceeee :)."


kalau usha balik card raye ni vermaelen yang paling bergaya aku rasa. dengan tangan bersilang. fuhh. kalau die tak kawen lagi memang aku dah pacarkan dengan adik perempuan aku. sori la fan kleab lain, aku tak jumpe pulak card raye dari peminat kelab orang. aku rase sape2 yang pandai buat photoshop mesti kacang je edit nih.

player2 yang yang baru beli tak sempat nak snap bersama. maklom lah tak sempat shopping baju raye. semua duit habis bayar yuran perpindahan. come on you gunners :)

gambar di ambil dari Arsenal Malaysia

No comments:

Post a Comment