advertisemant

Saturday, September 10, 2011

Nurse Kena Pukul (Video)

bangang bangang bangang!!
kenapalah ada manusia yang bangang nak pukul nurse nih. mereka ni boleh tergolong dalam orang2 yang baik. takde nurse tak berserilah hospital. ini benar. nurse ni kira life saver ataupon life extantion bagi mereka yang sakit tenat dan nazak. tengok je muke nurse2 mesti sejuk je hati. kalau mereka datang nak cek darah ke, cek air kencin ke, cek sakit kepala ke. fuhh aku rela je masa tu. nak sehat cepat lah katakan(padahal boleh manja2.)

seminggu aku duduk hospital dulu sebab patah tangan dan tunggu masa nak operate, nurse lah yang banyak tolong aku. rasa nya sape2 yang pernah check in hospital pon rasa macam tu. memang tak patut lah kalau ada sape2 yang nak pukul nurse nih.

aku tahu beberapa kawan aku yang baca blog nih adalah nurse ataupon geng2 nurse. so aku harap korang jangan bersedih dengan apa yang terjadi pada member korang nih. walaupun indian, tetap sama kerja dengan ko. ibarat cubit peha kiri peha kanan pon mengada2 terasa.



okeh lah, insaf jangan pukul nurse ye.

berbakati lah pada nusa dan bangsa :D

No comments:

Post a Comment