advertisemant

Wednesday, September 28, 2011

Button Yang Di Idamkan Di Facebook

idea yang akan di pandang enteng oleh mark zuckerberg. damn
baru2 ni semua orang yang berfacebooking pasti tahu bahawa mark sudah upgrade laman social kegemaran kita semua iaitu facebook atau kata2 manja najwa latif, muka buku. update yang mark buat nih memang takde kena mengena dengan najwa latif dan najwa latif punya lagu tu sedikit pun mark tak bagi royalti. peh ape aku merepek nih.

aku tahu semua orang emo dan mengamuk pecahkan laptop masing2(ok yang ni sangat tipu) bila mark upgrade facebook jadi macam hape kan. tapi sebenar nye ape yang die update tu jadi lagi bagus. ade time line. sape2 yang main twitter mesti tahu function timeline. best kot. layan beb.

btw aku ade jumpa gambar icon2 yang sangat lah best kalau ade dalam facebook. setakat nih aku pernah install add on untuk button unlike. yang tak best nya kalau aku unlike status orang tapi orang tu kalau tak install add on tu akan keluar link je. damn. layan la icon2 ni dulu


dalam banyak2 icon nih aku paling suka yang hate. jenis kita hate orang yang update status setiap 2 minit. bagi semua status dia hate. peh mau unfriend lepas tu. lol

aku harap mark bace blog picisan aku ni dan start button2 yang naisss ni untuk next update dia.

No comments:

Post a Comment