advertisemant

Monday, September 5, 2011

Cara Mintak Clash Yang Super Kejam (5 gambar)

sumpah takde hati perasaan


ok masa bercinta ni teramat lah seronok. maklum lah hati tengah berbunga. senyum sorang-sorang. pandang hp sengih2. kejap2 cek hp mane tau ade mesej. fuh memang happy person lah. itu zaman sedap lah kan. lepas tu kalau dah bosan, muak dan menyampah. mule lah rase hampeh. buat taik pade pasangan masing2. lumrah lah kan. semua orang pernah merasa.

aku pernah lah couple express nih. last year raye rumah kawan ex sekolah aku, dulu time sekolah berjumpa jarang2, nak bertegur sapa lagi lah jangan harap. sekolah agama lah katekan. member2 aku yang same sekolah faham lah kan ape yang aku cakap nih. tapi serius memang kuno sikit lah style sekolah aku ni. tapi kuno2 sekolah aku tu ramai jugak yang berjaya :).

berbalik kisah couple express ni, masa pergi raye rumah beliau tahun lepas, terus amik cntct no, mesaj 2 3 hari terus ajak kapel. eh senang betul. maksud aku cepat sangat. tu yang aku panggil couple express. main pacar je padahal tak kenal sangat pon. ok lepas couple 3 4 hari aku ajak break pulak. mane feel beb couple dengan orang tak kenal sangat. nak sembang pon susah time call. ke sebab aku yang tak romantik??ntah lah tapi serius tak best.

so aku decide lah break kan. cuma aku tak tau lah macam mana nak bagi tahu kan. mula2 ajak couple bukan main, dah couple mintak break pulak. last2 aku hantar mesej cakap nak break beliau pulak cakap ok je. fuh lega gila lah. mungkin beliau pon same je rasa macam tu. so win2 situation lah kan :).

btw aku jumpa gambar cara mintak break yang paling kejam oleh mat saleh  terhadap aweknya. mari saksikan










serius tak hati betol mamat nih. rilex je. dah la ajak break macam ni. selamba je halau keluar rumah. bala2.

setenang air di kali je berpisah. maklum lah semua benda dah rasa. campak tepi lah. sempangggg

No comments:

Post a Comment