advertisemant

Tuesday, September 20, 2011

Video Lagu Malaysian Boys Ada Hantu (Video)

pada mereka yang cepat takut jangan tengok!!!!
betulkah dalam video nih ada hantu. kalau anda semua nak tahu video clip ni telah mecapai 10 carian terhangat di enjin carian google malaysia. thats really hot tapi malangnya aku tak tahu. bangang betol. mungkin aku layan carian yang internasional sahaja. lol. btw aku dah nasihat kan supaya jangan tengok. kalau mati nanti jangan salahkan aku. imej hantu sangat jelas semasa video ini dirakamkan.







bagaimana?trololololol rite. masa aku usha dekat youtube tengok nama uploader je aku dah tahu ni mesti nak trol orang dan ia sangat berjaya. thanks to obefiend, maharaja troll malaysia.

pada yang hampir mati melihat video ni. sila kongsi pengalaman anda :)

No comments:

Post a Comment