advertisemant

Thursday, September 29, 2011

Sticker Macbook Yang Cool (10 Gambar)

serius nice dan cool
aku mengidam gilak nak pakai barang apple tapi apekan daya memang tak berkemampuan. semua 1k ke atas. tapi walaupun mahal memang berbaloi sebab apple nih ade standard yang tersendiri. takde mane2 lagi company yang boleh challenge. tapi aku pelik lah apple nih, dah la barang die mahal lepas tu aplikasi dalam apple market pun banyak yang kena beli. contohnya angry birds rio. sape yang tak tahu sila pergi google. aku main dekat ipad 2 sedara aku cuma free version yang tak sama macam android bagi. memang tak best lah nak kena beli nih.

lantaklah kan. yang pakai apple ni semua kaya2 mesti boleh beli aplikasi yang di jual. btw aku ade jumpa gambar2 sticker untuk macbook. tersangat lah cool dan aku nak share. sila layan















paling style aku rasa iron man bewarna tu. tapi yang gambar last ni memang sesuai untuk student yang super nerd. but still cool :D

sape2 yang kaye ape kate belikan satu untuk aku. murah je kan :)

No comments:

Post a Comment