advertisemant

Wednesday, September 21, 2011

Cabaran Seni Lidah (4 Gambar)

ni manusia ke alien?????
last week aku pergi balik kampung bawak kawan2 seangkatan dari universiti. kira mereka ni datang beraya lah kan. musim raya pun tak habis lagi. so 2 in 1 lah kan. plan nye 4 kete tapi yang jadi pergi 2 je. sodeh den. masa balik tu anak buah aku pun ade balik jugak. so mereka nih memang nampak aku mesti nak pau hp aku sebab nak main angry birds. pakcik borek anak buah rintik. lol.

tapi masa anak buah aku mintak beteri habis pulak. tak dapat mereka main. fuhh mereka punya kecewa lain macam. ingat nak pukul2 manja aku ke hapa sekali die jelir lidah lepas tu buat melengkung lidah. power gila aku cakap. mungkin orang lain pun boleh buat tapi anak buah aku baru je 4 tahun dah reti buat. aku yang dah besar ni tak reti buat. nak buat macam mana benda ni semula jadi. sapa lidah lembut je boleh buat. ke boleh train lipat2 lidah ni?tak faham aku.

btw aku ade jumpa gambar yang berkaitan lipat melipat lidah ni. mari lah saksikan. serius rare aku rasa.








aku tak tahu lah semua ni possible orang lain nak buat atau pun orang yang buat nih alien berlidah panjang berparas rupa manusia. seems gambar ke tiga buat aku jadi litle boner. lol

kalau sapa2 yang boleh buat lidah pelik macam ni sila share. sharing is caring rite? :D

No comments:

Post a Comment