advertisemant

Wednesday, September 28, 2011

Do It Yourself Yang Super Jimat (9 Gambar)

banyak barang rosak???sila DIY
aku takde lah reti sangat repair2 barang. selalu kalau rosak dan boleh beli baru aku beli je. malas nak jadi tikus yang nak baiki labu. kang kalau aku bukak nak try repair last2 terbarai lepas tu tak reti pasang. contohnya controller. masa aku ada game tape dulu, controller game ni lah selalu rosak. nak repair memang tak reti kan. redo je lah beli baru. tapi sekarang ni tak lagi. nak main game aku pegi je computer kawan aku. grafik pun cantik. tak macam game tape. lol

btw aku ade jumpa koleksi gambar DIY yang sangat lah lolz. terlalu nak DIY sangat sampai ntah hape2 ntah jadinya. sila enjoice koleksi gambar nih.













dan aku rasa anugerah DIY Of The Year jatuh pada brother yang tolong cover kereta kurang satu tayar dengan troli pengangkut barang. gila berani. memang layak menang award tuh. 

ingat kan china je yang jimat2 nih. mat saleh pun same. facepalm :l

No comments:

Post a Comment