advertisemant

Monday, September 5, 2011

Seni Yang Awesome Dari Graviti Cahaya(9 Gambar)

first time jumpe graviti macam ni
rupanye banyak jugak seni graviti nih. aku ingat kan graviti yang spray kat dinding atau pon seni vandalism je kan. maklum lah dulu2 pon ade jugak join graviti vandalism ni. port biasa buat karya seni adalah tandas sekolah lah. tak payah nak lukis sangat, conteng2 dengan cerita lawak pon ok. sedap jugak membaca time tengah berry kan. tapi itu semua zaman kanak2 punya cerita lah. sekarang ni main vandalism lagi tapi dalam paint lah kan. contang ja ape2 dalam pain tu. takde sape nak complain lawa ke tak. lol

btw kawan aku si paklan ade up post dekat blog die cerita pasal graviti cahaya ni. so aku pon cari lah gambar2 berkenaan seni nih. memang impressive lah. rare gile seni ni. karya graviti cahaya dibuat oleh Darren Pearson dengan menggunakan teknik long exposure. Darren ni cuba buat lukisan cahaya berasaakan alam sekitar. at the end of the art is so cool. aku tak sangkan sekarang ni pon orang boleh buat seni yang mengancam macam ni. next few years aku rasa mungkin 3D macam tron pun akan terhasil.

ok mari saksikan masterpiece art by Darren.













aku paling suka part mancing ikan. nampak macam sweet giler kalau bawak awek pergi dating dekat situ. baru la romantik. lol. semua gambar aku amik di fludit.com.sile kongsi gambar ni. everybody must now about it!!!
seni ni baru kan?ke aku je yang tertinggal??

No comments:

Post a Comment