advertisemant

Friday, September 9, 2011

Repost: Mencari Gadis Hilang

aku akan repost sampai lah jumpe gadis ni
entry ni memang aku buat khas untuk kawan sekolah aku yang baru sahaja kehilangan sepupu dalam. sudah enpat hari keluar rumah. bila contact tak dapat. gile kesian dah la baru lepas raya lepas tu boleh hilang pulak. so sama sama lah kita tolong mencari gadis ini. detil nya seperti dibawah:


nama dia aku tak pasti, nanti aku akan cube dapatkan name dia.

umur lingkungan 14 tahun

badan kurus tinggi lebih kurang 160cm

family dia suspek gadis ni ikut boyfriend dia. so kalau sapa2 ada jumpa gadis ni 
naik EX5 warna hitam putih no plat AHM 8550

so sape2 yang jumpa beliau, ternampak kelibat beliau, ataupun ade kawan2 yang kenal dia. atau pun kawan atas kawan atas kawan yang kenal dia so sila lah kongsi maklumat pada aku atau pun kawan aku NURUN NAJWAdrop komen. aku serius nih sebab masa mula2 die post gamba ni aku ingat main2, so aku bergurau lah tapi rupanya betol. sebagai tebus dosa aku tolong hebahkan sikit dekat blog tak power aku. harap sapa2 jumpa boleh bagi tahu.

sapa ada info walaupun sekecil zarah, aku belanja. serius ni.

No comments:

Post a Comment