advertisemant

Wednesday, September 7, 2011

Kedai Mamak Di Rompak Tak Sampai 10 Saat (Video)

ini kerja gila!!
fuh penjenayah sekarang ni makin power. bermodalkan parang je. dekat kedai mamak shah alam selamba je die merompak. tak sampai sepuluh minit pulak tu. bapak power betol. kes nye tak jelas sangat sebab aku dapat video ni dari youtube. so jalan cerita rompakan ni tak berapa nak tahu la kan. aku pun malas lah nak karang cerita. kalau salah kan tak syok. ape yang aku tahu kejadian berlaku pukul 4 pagi dan perompak ni amik laptop je

btw memang trend lah student sekarang ni melepak mamak untuk online 5 6 jam. mamak sekarang ni dah maju, ade sediakan wifi free untuk customer. marketing lah beb biala lah tu. kene pulak mamak tu dekat dengan kawasan kolej or university. kaye habis mamak kaut duit ptptn student. macam dekat parit raja je belambak mamak bukak. dulu ade 2 3 je sekarang ni dah bertambah. tak kisah lah yang untuk nye customer sebab banyak choice.

yang tak best nye part budak yang bajet nak buat discussion. lepas tu bawak laptop seorang sebijik conquer sampai 5 6 table. habis aku yang nak melepak hisap shisha dah takde meja. korang yang bagus sangat nak belajar ni pegi lah lepak library. bapak besar library dekat u aku tu boleh la mereka ni lepak dekat mamak yang tak bersih tu. facepalm!!

so pada golongan nerd wanabe tu sila layan video nih. oh jugak khidmat masyarakat aku lah supaya jangan kita bawak barang2 beharga ke mamak, takde sapa nak impress pon. sekian




oh lagi satu perompak2 ni pakai helmet dan berimej mat rempit tapi aku harap korang jangan cakap ni kerja mat rempit pulak. kalau nama nye mat rempit dah tentu lah kerja dia mat rempit bukan merompak. mereka race haram dan makan habuan bila menang(merujuk hantu bonceng. lol).

lagi satu golongan yang aku piss off kalau lepak mamak ialah couple yang tengok movie dekat mamak pakai laptop. fuuuu mogo laptop meraka yang kene ambil nanti.

No comments:

Post a Comment