advertisemant

Thursday, September 8, 2011

Seni Dari KFC

sedap hingga menjilat kaki
kfc ni salah satu makanan kegemaran aku masa zaman2 baru nak up. kalau pergi town dengan family mesti lah berharap singgah kfc. ingat senang ke parent aku nak singgah, orang kampung ni jarang ler makan kedai2 mahal cenggini. tapi tu lah bile singgah aku balun kaw2. kalau sape2 makan tak habis aku tolong settle kan. no wonder lah aku gemuk dari kecik lagi.

tapi lepas aku tahu makan McD, kfc telah mati pada aku. RIP KFC. tapi bile lapar sangat makan jugak kfc sebab ade nasi ayam kan. masa cari bahan aku jumpa gambar seni dari tulang ayam kfc. source aku tak tau tapi nampak macam kfc luar negara.


kinda cool. muke clonel tu die jadikan model. next time kalau aku lepak kfc aku try buat. tapi kalau rajin lah. lol

sah orang luar negara punya kerja

No comments:

Post a Comment