advertisemant

Wednesday, September 14, 2011

Meja Makan Transform Jadi Senjata (4 Gambar)

ini genius!!!
lately ni aku malas menulis sikit sebab sibuk dengan hal belajar. maklum lah sem baru start. fakulti aku pulak macam sengal tahap karma. ade je masalah yang die bagi dekat student. macam mana lah boleh jadi pekerja mereka nih. facepalm.

ok sekarang aku nak sembang pasal meja yang supercool. boleh berubah menjadi alat keselamatan. tengah chil2 layan air teh ke coke ke kan, tibe2 kene rompak pulak rumah. so dengan meja ni korang akan boleh prevent diri dengan kacaknya nya. aku tak tahu lah idea siapa tapi this is so awesome. layan dulu table nih.









meja ni sesuai untuk single person use. tapi cool jugak kalau beli 1 lepas tu lepak layan barbican(sebab arak harom kan) sambil tengok bola. fuh perfect night. meja nih sesuai jugak letak dekat mamak. senang orang nak bantai kalau ade perompak yang nak rampas laptop korang. macam entry aku pasal kedai mamak kena rompak 10 saat . tak payah nak letak polis dekat mamak, nak shisha pon susah nanti.

in case zombie attack pon boleh pakai jugak. lol

No comments:

Post a Comment